Tak jsem si říkal že se musím podělit o zkušenosti s opravou karosérie měl jsem ve stodole skovanou 320 z roku 75 kterou jsem počítal jako dárce orgánú na mojeho stříbrňáka na podzim mně kamarád ukecal abych mu z toho auta prodal motor ten se mi nakonec vrátil protože hlava byla moc vyžraná na to aby se z toho stavěl závodní motor stojí to tu celou zimu a pořád jsem mněl dilema rozřezat nebo nerozřezat nakonec mně zlomilo to že to je jeden z nejstarších a rozhodl jaem se ho zachránit a tady je fotodokumentace. Autodílnu sice nemám ještě dokončenou ale prostě jsem nevydržel .
Přílohy
na první pohled
zespoda hrůza
po odstranění lepenky
odborná oprava práh na práh
skoro katastrofa
o pár cm v pohodě
takto dopadne neošetřené nové čelo
podlaha z rozřezané 323
Nové a staré s pomocí kladiva, svěráku, falcovacích klešt a šukalky
nabodováno
e21 2,0 automat rv.77 na srazy BDlm rv.56 na hromadné výlety e21 323i Peters cabrio na spoustu práce
Můžeš mně to posílat po kouskách a já ti budu vracet opravené díly dnes odpoledne jsem pokračoval nahradil trošku děravé části a napasoval do auta sedí to příští výkend to zabrousím, vyříznu a zavařím už mně z toho bouchání kladivem bolí hlava
Přílohy
tohle mi zůstalo
byly to fuška
takhle to vypadá že to je zavařený
čekal jsem to horší
další práce
e21 2,0 automat rv.77 na srazy BDlm rv.56 na hromadné výlety e21 323i Peters cabrio na spoustu práce
Tak dnes jsem pokračoval a nasralo mě věčné válení pod autem tak jsem dnes přivezl starou kolíbku na škodovky a trochu jí předělám a zhoupnu bavoráčka a trošku jsem do toho zajel flexou pomáhala mi i dcera dcera.
Přílohy
e21 2,0 automat rv.77 na srazy BDlm rv.56 na hromadné výlety e21 323i Peters cabrio na spoustu práce