M20 Motronic 1.1/1.3 EDIT

vše jak má být.. aby to byl veterán;)

M20 Motronic 1.1/1.3 EDIT

Příspěvekod Weaver » středa 10.07.2013 22:51:04

Je kompatibilní jednotka Motronic 1.3 se zbytkem 1.1?
Naposledy upravil Weaver dne neděle 01.12.2013 19:42:04, celkově upraveno 1
Obrázek
Weaver
žralokář
 
Příspěvky: 466
Registrován: pátek 29.04.2011 21:00:18
Bydliště: Vyškov

Re: M20 Motronic 1.1/1.3

Příspěvekod DC » čtvrtek 11.07.2013 06:30:45

pokud mě paměť neklame, tak 1.1 je jednotka se dvěma řadama kontaktů a 1.3 už má tři řady, takže se na tu kabeláž nedá zapojit
Uživatelský avatar
DC
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1329
Registrován: úterý 03.07.2007 17:56:34
Bydliště: Řáholec

Re: M20 Motronic 1.1/1.3

Příspěvekod Weaver » čtvrtek 11.07.2013 07:27:30

1.0 má 35 pinů
1.1 už má 55
1.3 taky 55 a je tam rozdíl jen v pár věcech, je tam pár věcí skrz ABS atd.

tady jsou popsaný všechny http://84.45.115.78/e30zonewiki/index.p ... tronic_1.1
Obrázek
Weaver
žralokář
 
Příspěvky: 466
Registrován: pátek 29.04.2011 21:00:18
Bydliště: Vyškov

Re: M20 Motronic 1.1/1.3 EDIT

Příspěvekod Weaver » neděle 01.12.2013 19:42:52

Když se dává na B27 hlava s vačkou z B25
co všechno se musí měnit, aby motor fungoval?
Obrázek
Weaver
žralokář
 
Příspěvky: 466
Registrován: pátek 29.04.2011 21:00:18
Bydliště: Vyškov

Re: M20 Motronic 1.1/1.3 EDIT

Příspěvekod Weaver » středa 04.12.2013 18:08:53

halooo prosím.....
Obrázek
Weaver
žralokář
 
Příspěvky: 466
Registrován: pátek 29.04.2011 21:00:18
Bydliště: Vyškov

Re: M20 Motronic 1.1/1.3 EDIT

Příspěvekod Stoupa » čtvrtek 05.12.2013 00:53:10

BMW 318IS/1995
BMW 1802/1975
BMW 2002/1968
BMW 2002 Ti Alpina/B5/1968
BMW 2002/1974
BMW 323 i/1983
BMW 3.0 CSL/1974
Uživatelský avatar
Stoupa
žralok
 
Příspěvky: 186
Registrován: čtvrtek 08.07.2010 00:01:45

Re: M20 Motronic 1.1/1.3 EDIT

Příspěvekod Weaver » pátek 06.12.2013 20:52:52

diky
ale tak presneji
jakoby ja vim jak postavit ostrou etu ale
jde o to ze musim postupne pac nemam příjem.
a mam blby tlaky a tesneni pod hlavou
tak bych zacal hlavou

a tak me zajima jestli
staci proste vzit B25 hlavu s vackou a proste to jebnout na B27 blok a osadit B27 remenicama a sáním a rozvodakem atd...?

a to co tam pisou, nemyslim si ze ta hlava ze 120 konovyho motoru udela 170 koni... tam bude hrat roli vic veci.
Obrázek
Weaver
žralokář
 
Příspěvky: 466
Registrován: pátek 29.04.2011 21:00:18
Bydliště: Vyškov

Re: M20 Motronic 1.1/1.3 EDIT

Příspěvekod Stoupa » sobota 07.12.2013 02:25:50

Zdar jak sfiňa,
no nevím zda to někdo dělal a bude Ti schopen na tvou otázku odpovědět já jsem toto nedělal ? Já jsem si dělal komplet ostrou etu hlava z
2.5i zvětšené kanály,snížená hlava, ser.vačka přebroušená na max co ide 286 st. ostřejší vačku tam sice jde dát a udělá to víc koní , ale nedá se s tím normálně jezdit ta 286 je tak na hraně ,kliku jsem nechal z ety , písty z 2,5 kat bo sem nemohl sehnat z bezkat verze jsou vyšší a jde s nima udělat větší kompr.poměr bo katová verze má menší kom.poměr ,blok ofrézovat o cca 2mm už si to přesně nepamatuji je to závislé na těch pístech co tam dáš ,vstřiky z 2.8 , řj z 2.5 + upravený program omezovač na 8000 ot. víc mám strach to pustit bo tam nemám tu kovanou kliku . No a ještě jsem nebyl schopný se dostat na brzdu kolik to hodilo koníků , ale chystám se tam .Toliko asi vše čus Stoupa . ccc + nějaké foto motoriku .
DSC00638.JPG
DSC00640.JPG
DSC00639.JPG
DSC00645.JPG
DSC00647.JPG
BMW 318IS/1995
BMW 1802/1975
BMW 2002/1968
BMW 2002 Ti Alpina/B5/1968
BMW 2002/1974
BMW 323 i/1983
BMW 3.0 CSL/1974
Uživatelský avatar
Stoupa
žralok
 
Příspěvky: 186
Registrován: čtvrtek 08.07.2010 00:01:45

Re: M20 Motronic 1.1/1.3 EDIT

Příspěvekod Weaver » pondělí 23.12.2013 21:11:01

a neni pak jednodužší vzít auto s 2.5 aa víceméně tam jebnout blok 2.7?
Obrázek
Weaver
žralokář
 
Příspěvky: 466
Registrován: pátek 29.04.2011 21:00:18
Bydliště: Vyškov


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / OBECNĚ VŠECHNY ŘADY

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron