m57 3.0D do e28

vše jak má být.. aby to byl veterán;)

m57 3.0D do e28

Příspěvekod kamna » úterý 12.08.2014 16:04:25

zdravím, mám 524td a zvažuju dát do ní motor z e39 530d 135 kw mohu ho mít za 15 000Kč komplet má s touto přestavbou někdo zkušenosti?
abb
Uživatelský avatar
kamna
žralok
 
Příspěvky: 227
Registrován: středa 23.10.2013 22:34:15
Bydliště: České Budějovice

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod PÍŤÁK » úterý 12.08.2014 16:09:48

Jedna tu v ČR je, ale už jsem jí dlouho neviděl. Taky bych to omrknul...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td & e28 524tdA US
Uživatelský avatar
PÍŤÁK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1803
Registrován: pondělí 25.08.2008 21:26:03
Bydliště: Praha

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod Samsa » úterý 12.08.2014 22:22:08

Problém bude obejít motorovou jednotku, tak, aby po multiplexu nevyhledávala kód imho a zámku volantu. Nebude to také jednoduché, aby fungoval tachometr a též jednotka ABS.
Myslím, že pořídit celou E39 na svezení vyjde možná levněji, než zástavba ilegal, kde ti hrozí, že budeš vždy viníkem, ať se děje co se děje, prostě jízda s nezpůsobilým vozidlem.
BMW 635csiA 1987
Samsa
žralokář
 
Příspěvky: 494
Registrován: neděle 29.12.2013 00:09:32
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod jaryn » úterý 12.08.2014 23:17:03

Má pravdu, do této kombinace bych se nepouštěl, mraky problémů a výsledek pofidérní. ccc
Uživatelský avatar
jaryn
žralokář
 
Příspěvky: 389
Registrován: čtvrtek 09.10.2008 23:31:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod pitrisek » středa 13.08.2014 11:37:44

Bábovky:D

Pravdu sice máte,ale co je dnes legální?
Když to tady nejde(stojí nesmysl) zapsat do papírů jako v De,tak jiná možná volba není.
Taky jezdim ve svém TDčku TDSo,protože už mně sralo soustavný odcházení palic u 2,4.
Jinak není problém dát tam motor i jednotkou. Tady mam taky RJ s chipem na 127kw,EWS a na plynu poťák.
Přílohy
10256243_10202134588240580_7335933924780032038_n.jpg
Připravuje se
Obraz0717.jpg
Po
77932_3946342231370_1456567262_o.jpg
Před
pitrisek
žralokář
 
Příspěvky: 388
Registrován: pondělí 07.06.2010 10:59:58

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod Samsa » středa 13.08.2014 13:17:29

Je to věc názoru, ale až ti bude okolo 50 a mít děti na vysoký a počítat každou korunu, abys vyšel s příjmem a ještě jako jediný živitel rodiny, tak obavy z občanského zákoníku, jsou na místě, aby se nestal nějakej malér a nějakej "jako" poškozenej vocas nevyhrožoval soudama.
Taky bych chtěl v 6er turbínu a otevřenej výfuk, snížený o 5 čísel, ale už jsem tak nějak z toho vyrostl. ahh Právě ta energie vymýšlet vymyšlený nevyváží konečný výsledek a opravdu je někdy lepší udržet originální stav vozu, který bude mít vždy potencionální hodnotu, než bastl, který sice každý postpubertální trotl bude obdivovat, ale nikdo to pak ani nekoupí a skončí to ve šrotu.
Za dva roky chtěj STKčka napíchnout online(kamery, emise) a bude problém už jen tam s tím přijet, protože si Němci stěžovali u Evropské komise, co k nim od nás jezdí za šrot s čerstvými známkami.
ccc
BMW 635csiA 1987
Samsa
žralokář
 
Příspěvky: 494
Registrován: neděle 29.12.2013 00:09:32
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod pitrisek » středa 13.08.2014 13:50:42

Ve všem s tebou souhlasim.
A proto nechápu,proc tě ty ku. . . chlupatý jebou za to,ze mas jiný kola ,než tam maj bejt,kotouče místo bubnu a další a další věci.
Jen snad lepší,abychom jezdili šrotama bez prahů,olejničkama,atd.?
Asi ano,protože to k tomu všechno spěje. Člověk si chce postavit auto podle svýho a je za to akorát jebanej,že to je po funkční stránce lepší,než když to vyjelo z fabriky.
50 mi ještě není,ale už mi toho pod rukama prošlo dost.
Je od věci,dělat něco,co už někde funguje a netopit peníze v něčem nefunkčním.
M57 je slušnej základ. A není nad to,když někomu v nový káře,natrhne prdel stará popelnice.
To bych se rozskočil smíchy,když pak vidíš ty pohledy zmrdečků v podautech typu RS,STI,ST,R,GTI,GT,VTS,apod.
Na STK se tam,v případě nutnosti, vždycky dá usadit původní agregát,ne?
Případně to řešit jinak.

S tím,že tě někdo někde sestřelí se počítat musí a pokud to má přijít,přijde to.
Přílohy
1975053_772209699458738_453006800_n.jpg
pitrisek
žralokář
 
Příspěvky: 388
Registrován: pondělí 07.06.2010 10:59:58

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod Samsa » středa 13.08.2014 14:48:55

Jo chybí tomu ten americkej přístup, kde si můžeš postavit káru, ale zase tady nemáš kvér za ušima, když náhodou přestaneš usilovně sledovat tacháč.
Fandím mu jestli se mu to povede a i mu přeji mít kliku to provozovat. Jen aby pak nezjistil, že mu to kroutí kastlí, nebo se mu budou sypat diferáky, přeci jen ten krouťák tam je.
Aby to pak nevyšlo na cenu slušné E39 v Mpaketu.
BMW 635csiA 1987
Samsa
žralokář
 
Příspěvky: 494
Registrován: neděle 29.12.2013 00:09:32
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod Jirka1209 » středa 13.08.2014 18:26:38

zdravím .tu e28čku s motorem 530D jsem viděl i slyšel jet.No naprostá bomba.Na pána už asi kontakt nemám ale taky už je to nějaký ten pátek.Jak říká samsa vše je na úkor něčeho a úřady u nás jsou čín dál horší na určité schvalování různých věcí.něco jsem již přestavoval a něco i mám tak i tak.vše je uvážení každého z nás
Jirka1209
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 34
Registrován: středa 13.04.2011 15:31:23
Bydliště: Hodonín

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod kamna » čtvrtek 14.08.2014 22:30:06

no 50 mi ještě neni, je mi 20. Možná si řeknete že jsem mladej blbec co nemá rozum :) ale prostě mě baví starý auta a šťourat se v nich a vymejšlet nový věci v e39 530d jezdim docela často ale v tom autě člověk prostě nemá ten pocit jako v e28 a to mám 524td, láká mmě jen ten motor jezdit při 200 koních za 7 litrů nafty jasně že u td nebo tds bych se na těch 200 koní s pár úpravama dostal ale ta kultivovanost m57 mě prostě baví. 2,4 td byl ve své době jeden z nejlepších naftových motorů u m57 to platí si myslim taky m57 . Teď jezdím s e38 740i auto je to parádní jízda suprová ale daleko víc by se mi líbilo mít ty koně v něčem jako je e28 už z důvodu jako tady řekl Pitrisek agg nebo už jen pro moje osobní potěšení :) Vaše názory vám neberu, myslím si že mít v autě 2.5 td nebo 3.0 neni zas tak strašný navíc už vidim jak bude někdo zkoumat např(PČr) že mám pod kapotou místo šestiválce 2,5 šestiválec 3.0. a STK by taky taková překážka být neměla aee
Jinak k tej přestavbě myslím že kdybych použil řídící jednotku z e39, převodovku a pár dalších věcí který se dají dnes na vrakovišti sehant za pár korun nemusel by to být takový problém :)
https://www.youtube.com/watch?v=CO4mERCt3tY ayy
Uživatelský avatar
kamna
žralok
 
Příspěvky: 227
Registrován: středa 23.10.2013 22:34:15
Bydliště: České Budějovice

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod kamna » čtvrtek 14.08.2014 22:32:16

a e39 v em paketu nechci i kdyby to vyšlo na líp než ta přestavba protože v 530d v empaketu dneska jezdí každej druhej trouba a myslí si že je pán vesmíru bee
Uživatelský avatar
kamna
žralok
 
Příspěvky: 227
Registrován: středa 23.10.2013 22:34:15
Bydliště: České Budějovice

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod Samsa » pátek 15.08.2014 09:08:24

Na tom videu je vidět, že otáčkoměr má chybné informace. Budeš muset obejít IMHO motorové jednotky, nebo zároveň nainstalovat spínačku a zámek volantu.
BMW 635csiA 1987
Samsa
žralokář
 
Příspěvky: 494
Registrován: neděle 29.12.2013 00:09:32
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod Jirka1209 » pátek 15.08.2014 09:44:38

kamna píše:a e39 v em paketu nechci i kdyby to vyšlo na líp než ta přestavba protože v 530d v empaketu dneska jezdí každej druhej trouba a myslí si že je pán vesmíru bee

jo to máš pravdu.
Jirka1209
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 34
Registrován: středa 13.04.2011 15:31:23
Bydliště: Hodonín

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod Weaver » sobota 16.08.2014 12:24:05

kdykoliv shanim neco na bmw na vrakovistich tak bez uspechu.

na tohle sem zvedavej preju hodne stesti.
dejme se do toho dokud jsme mladi a mame ten ELÁN. mě takový kouzlení teprv čeká.
Obrázek
Weaver
žralokář
 
Příspěvky: 466
Registrován: pátek 29.04.2011 21:00:18
Bydliště: Vyškov

Re: m57 3.0D do e28

Příspěvekod jirina » pátek 22.08.2014 14:16:07

tu e28 v M57 mel pan z Pisku (kovboj) nekde mam snad na nej spojeni,taky to dal Karel K. do sve e30 kupe,jelo to pekne (jako 325i v dobrem stavu)ale origo e28 je lepsi ideal 535 bude mit cenu a nez tu investici danou do predelani projezdim v rozdilu spotreby...... to uz jen nekulturni zvuk a vibrace z naftaku odrazuji, ale kdyz se zbastli nebo zlikviduje dalsi kus e28 tak ty nase originaly ziskaji na cene tak s chuti do toho
mnoho zraloku a bmw6klub.cz bmwtuning.cz
Uživatelský avatar
jirina
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1205
Registrován: neděle 15.11.2009 23:22:18
Bydliště: Klecany


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / OBECNĚ VŠECHNY ŘADY

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé