od jirina » středa 24.09.2014 10:43:48
motory s hlavama vyrobene se slitin hliniku maji tvrzena sedla,ktere nevyzaduji zadne prisady, motory s kompresnim pomerem cca do 8,5:1 jezdi bezne na 89 az 95 oktanu, palivo s vyssim okt.cislem je pro ne zbytecne/ pri kompresnim pomeru 9- 10,5:1 se pouziva benzin min s okt.cislem 95-98 oct / nad kompresni pomer 10:,5 :1 je vhodny min. 98 a 100 okt.benzin/ jinak dulezite je, ze u nas je palivo vseobecne spatne,plne ruznych prisad(ktere znecistuji spalovaci prostor a nezlepsuji spalovani v motoru), pomerne velke mnozstvi nekvalitnich ekoslozek,vesmes se jedna o legalni okradani zakazniku, ktere rocne s palivem nakoupi mnoho litru bezcenych sracek za vysokou cenu paliva,pri opravach motoru vidim, jak hodne jsou zanesene spolovaci prostory motoru, je zajimave ze pri rozdelani starych motoru (m10,m20,m30) jsou usazeniny minimalni i po najeti vice jak 300t. km.proste si drive pri koupi paliva zakaznici kupovali vetsi cistotu i v mene oktanovych benzinech,/ doporucuju kupovat viceoktanovy benzin,i mene ho to sezere,jde to lepe a tiseji,zabranuje nevhodnym detonacim ve valci,proste setri to motor
mnoho zraloku a bmw6klub.cz bmwtuning.cz