Jojo, už jsem se do toho pustil. Manuál už mám, tak je mně to celkem jasný. Je to přesně jak říkáš - všechny ty podtlaky v podstatě slouží ke startování. Ano, přední karbec je jiný, má na sobě ohřev. Někde jsem se dočetl, že se to dávalo od modelu 1974. Samozřejmě ta membrána, která ovládá přídavný vzduch u toho ohřevu, je prasklá a v žádné sadě, která se prodává, toto není. Všechny sady jsou jen na ten zadní karbec. Ale už jsem to objevil u Wallotha, tak je to objednaný. Jinak na obou karbecech jsou prasklý membrány spojený s termoelektrickým ovládáním sytiče. Membrány, co přepouští benzín zpět do přepadu už taky nebyly nic moc. Takže z těch 7 membrán, co na obou karbecech je, jsou dobré jen dvě - od ovládání 2. stupně - ty jsou ok. Zajímavý je, že oba karburátory měly povolené šrouby v místě, kde je ta termoizolační tlustá podložka mezi spodním dílem s klapkama a dílem s plovákovou komorou. Tam to taky mohlo přisávat falešný vzduch. A ještě jsem našel děravou hadici na přívodu k posilovači brzd, v místě, kde to není normálně vidět. Milion závad a pak to má jet
Spíš se divím, že to ještě vůbec aspoň trochu jelo.
Ty elektromagnetický jehly jsou mně jasný, ty už byly na Š 105