chip

opravy, úpravy.. neorig. bmw

chip

Příspěvekod veteiks » čtvrtek 12.07.2007 10:45:45

tak včera jsem koupil potřebný chip (2ks) do ŘJ, dnes jsem naprogramoval a snad bude i čas zajít do garáže, vyměnit a otestovat.. nahrál jsem si verze +10PS A +15PS, zkusím, co bude fungovat.. možná si říkáte, co to tam budu cpát, když nemám e30, ale mám ve své e21 motor 2,5e.. tedy přesněji ostrou etu..
sic je to silný už teď, ale chci zkusit, jestli chip nepomůže autu v nižších otáčkách, kde je motor línější, fungovat začíná tak až na 3tisících a v bestii se změní v 5,5:)
dám vědět jak a co, až otestuji:)
E21 320/6 (m20b25 swap) * FERDA
ex E21 316/318 * BOHUŠ
Uživatelský avatar
veteiks
Site Admin
 
Příspěvky: 563
Registrován: čtvrtek 21.06.2007 12:45:14
Bydliště: kroměříž

Příspěvekod *154 » pátek 13.07.2007 20:04:25

sem zvědav. Osobně si myslím, že to nebude znát. Tak pak napiš 8)
*154
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 49
Registrován: úterý 26.06.2007 18:27:28
Bydliště: Semily

Příspěvekod Ivo » středa 22.08.2007 15:35:20

tak co mám zkušenost že v benzínových motorech bez turba je nárůst neznatelný pokud není čip s vačkou
Ivo
 

Re: chip

Příspěvekod Samsa » neděle 22.06.2014 17:30:04

Před vánoci jsem se odhodlal a a objednal onu váhu vzduchu, přírubu a čip od Millera zde klikni. Co se zapojení týče, nebyl problém, musí se pouze přerušit vodič napájení na původní váhu, kde se bralo referenční napájení 5V z procesoru, tady ta se žhavenými vlákny potřebuje 12V, tak se ten vodič propojí s vodičem z pinu napájení. Samozřejmě tato váha dává úplně jiné hodnoty, tak je doplněná čipem na ní odladěným a samo s více koňmi.
Jo musel jsem sehnat jednotku 179 místo původní 150, ale v Polsku na Allegru za 1500Kč i s poplatky banky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Koncem března jsem se vrhnul do přestavby, přehodil brouka v jednotce a jednotku jsem upravil, abych nezasahoval do kabeláže a mohl kdykoli vrátit původní počítač a váhu. přepiloval jsem jehlovým pilníkem vývod na pinu 12 a ohnul mezi ostatní vývody, proletoval vodičem s pinem 37(týče se počítače 179). Odpojil baterku, přehodil počítače a namontoval novou váhu. Okamžitá změna zvuku motoru, pěkně hluboce brblavý, jak nic nebrání v sání. Motor jede pěkně od spodu a má okamžitou reakci na plyn a nad 4000 toček to začíná být opravdová zábava. Ve spojení s těmi motanými svody to dalo dohromady dost koní navíc, jen se mi tak nějak průměrná spotřeba zastavila na 16l/100km :?

Obrázek

Obrázek

Chtěl jsem to v Mělníku vyzkoušet, ale vleklý zánět středního ucha mě to zhatil.
BMW 635csiA 1987
Samsa
žralokář
 
Příspěvky: 494
Registrován: neděle 29.12.2013 00:09:32
Bydliště: Vysoké Mýto


Zpět na OSTATNÍ ÚPRAVY / TUNING

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron