Před vánoci jsem se odhodlal a a objednal onu váhu vzduchu, přírubu a čip od Millera
zde klikni. Co se zapojení týče, nebyl problém, musí se pouze přerušit vodič napájení na původní váhu, kde se bralo referenční napájení 5V z procesoru, tady ta se žhavenými vlákny potřebuje 12V, tak se ten vodič propojí s vodičem z pinu napájení. Samozřejmě tato váha dává úplně jiné hodnoty, tak je doplněná čipem na ní odladěným a samo s více koňmi.
Jo musel jsem sehnat jednotku 179 místo původní 150, ale v Polsku na Allegru za 1500Kč i s poplatky banky.
Koncem března jsem se vrhnul do přestavby, přehodil brouka v jednotce a jednotku jsem upravil, abych nezasahoval do kabeláže a mohl kdykoli vrátit původní počítač a váhu. přepiloval jsem jehlovým pilníkem vývod na pinu 12 a ohnul mezi ostatní vývody, proletoval vodičem s pinem 37(týče se počítače 179). Odpojil baterku, přehodil počítače a namontoval novou váhu. Okamžitá změna zvuku motoru, pěkně hluboce brblavý, jak nic nebrání v sání. Motor jede pěkně od spodu a má okamžitou reakci na plyn a nad 4000 toček to začíná být opravdová zábava. Ve spojení s těmi motanými svody to dalo dohromady dost koní navíc, jen se mi tak nějak průměrná spotřeba zastavila na 16l/100km :?
Chtěl jsem to v Mělníku vyzkoušet, ale vleklý zánět středního ucha mě to zhatil.