Stránka 1 z 1

e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: středa 07.01.2009 21:46:31
od turboboost
tAK TAKHLE KDYŽ SE VYNDÁ PRUŽINA Z ROZDĚLOVAČE A VYTUNÍ VSTŘIK.
DSC00006.JPG
DSC00085.JPG

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: středa 07.01.2009 22:35:52
od JK
ty woe-jak se to povedlo?

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: středa 07.01.2009 23:05:36
od Lukša
kdybys nekecal-sorry že se do tebe navážím, ale vsadím se o pívo že si hrabal na místě nebo driftoval móc dokola!!!!
já vím, já už dva diferáky ZKURVIL a jako odstaršující příklad :
http://luksa666.rajce.idnes.cz/KAZISVET/

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: čtvrtek 08.01.2009 09:18:54
od JK
luksa666 píše:kdybys nekecal-sorry že se do tebe navážím, ale vsadím se o pívo že si hrabal na místě nebo driftoval móc dokola!!!!
já vím, já už dva diferáky ZKURVIL a jako odstaršující příklad :
http://luksa666.rajce.idnes.cz/KAZISVET/



HC! tohle by meli videt inženýři z BMW (Das Objekt für Schade Analyse)

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: čtvrtek 08.01.2009 10:42:14
od Lukša
mno možná by to vidět mohli, ale pokud budu uvažovat, že při gumičkách 195/40/14 sem stál levačkou na brzdě a hrabal na dvojáka, respektive za autem byly dvě souměrné černočerné čáry dlouhé asi 15 metrů, tak se není čemu divit

už sem rozumný a žádné píčoviny

jinak sem to udělal jen proto že mě znýmý natáčel, až to budu mít doma tak sem vložím proč......

udělal sem to z mladické nerozvářnosti a svého činu lituji

diferák na renaultu uletěl sám při řazená se sekla překalená hřídel, to sem si nechal prozkoumat v laboratoři kontroly a měření ve škole:-)

spojka na alpině: rozškubaly se nýty co držaly obložení na lamele (nové oroginál) letící obložení zmralo nový přítlačák a okůsaly aj koš převodovky....

zbytek se stal průběžně :cry:

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: čtvrtek 08.01.2009 11:05:16
od JK
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8) 8) :twisted: :twisted: :twisted:

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: čtvrtek 08.01.2009 22:20:49
od turboboost
je pravdou že totální konec diferáku nastal v zatáčce kdy mi to na 3 vytočilo omezovač-v té době co daly rozvody,neměl jsem čas to sledovat,hodiny jak cumel,no dojel jsem ale ty zvuky byly příšerné,jelo to na 5 válců a difer se po pokusu o přejetí do garáže vysypal do konečné podoby na foto.byl to druhý,první umřel na tuningu v kopru,kdo chce pošlu video na mail.je to 3gp.

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: pátek 09.01.2009 03:19:36
od Míšánek
:lol: :lol: :lol: ty voe

to bych do diffu neřekl, že ho může roztrhat seriový motor :)

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: pátek 09.01.2009 17:38:22
od BMWPower
...Když se dělaj píčoviny tak se vždycky něco stane...(i to nemožný). :D

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: pátek 09.01.2009 19:33:59
od turboboost
pravda pravda byl jsem mlady a hloupý,udělal jsem to z mladické nerozvážnosti,dnes vím,že vyměnit differ na 323 je práce na dva dny a vysral bych se na pičoviny.ale nenalož tomu když si o to motor říká,a výraz frajerů v autech za 2 mega když mi nemohli ujet a ve 220km jsem je vyblikával,to stojí za to.Druhá 323 byla o něco pomalejší,měla omezovač a neměla vyšroubovaný regulátory dávky paliva v rozdělovači na vstřiky.zato jezdí dodnes.
323,82.JPG

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: pondělí 12.01.2009 01:46:46
od BMWPower
turboboost píše:pravda pravda byl jsem mlady a hloupý,udělal jsem to z mladické nerozvážnosti,dnes vím,že vyměnit differ na 323 je práce na dva dny a vysral bych se na pičoviny.ale nenalož tomu když si o to motor říká,a výraz frajerů v autech za 2 mega když mi nemohli ujet a ve 220km jsem je vyblikával,to stojí za to.Druhá 323 byla o něco pomalejší,měla omezovač a neměla vyšroubovaný regulátory dávky paliva v rozdělovači na vstřiky.zato jezdí dodnes.
323,82.JPG



Hezký křídlo. to je Alpiňácký??? :wink:

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: středa 14.01.2009 18:10:59
od turboboost
tak to fakt nevím,prodal jsem ho blbec a koupil jiného.teď mě to dosti sere.byla to moje jediná E21 s klimou.

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: sobota 24.01.2009 19:51:28
od MARŤAN
turboboost píše:je pravdou že totální konec diferáku nastal v zatáčce kdy mi to na 3 vytočilo omezovač-v té době co daly rozvody,neměl jsem čas to sledovat,hodiny jak cumel,no dojel jsem ale ty zvuky byly příšerné,jelo to na 5 válců a difer se po pokusu o přejetí do garáže vysypal do konečné podoby na foto.byl to druhý,první umřel na tuningu v kopru,kdo chce pošlu video na mail.je to 3gp.

Prosím o to video martan@zraloci.net :P dik

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: sobota 24.01.2009 20:49:54
od turboboost
odesláno.

Re: e21 323 BEZ OMEZOVAČE

PříspěvekNapsal: sobota 24.01.2009 22:08:10
od MARŤAN
turboboost píše:odesláno.

Thx- no radši to ani nebudu komentovat :shock: