Asi máš pravdu Jirko, navíc jsme zjistili, že otáčením vršku se dá regulovat tuhost cca 2,5 otáčky z dorazu na doraz, tlumiče jsme rozebrali, vyčistili propouštěcí planžetkový ventil (montován na dně vnitřní komory), olej jsme zkusili nalít hydraulický do zvedáku (žlutý). Množství oleje jsme odhadli tak, aby vnitřní komora byla plná a odvzušněná a vnější komora téměř k okraji naplněná olejem ve stavu tlumič úplně dole. Poté jsme s tlumičem vyjeli nahoru což ve vnější komoře způsobilo pokles hladiny oleje (nasáním z vnější komory do vniřní). Pak jsme nasadili gumičku a dotažením víčka tlumič utěsnili. Vzduch tedy nyní ve tlumiči je, nikoliv však pod velkým tlakem a pouze v horní části vnější komory tak aby se do vnitřní komory nedostal a nezavdušnil jí. Olej tak má při stlačení tlumiče kam protékat (plní vnější komoru a stlačuje v ní vzduch, píst se tak nepatrně sám od sebe zvedá. Dělali jsme dost pokusů a tenhle nám z nich přišel nejlepší tak uvidíme jak se budou chovat na autě...