Stránka 1 z 2

Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: čtvrtek 12.02.2009 09:42:09
od MARŤAN
Třeba se vám někomu válí doma,tak se to bude hodit :lol: http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DG

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: čtvrtek 12.02.2009 11:48:10
od Jáca
Mně se válej 8) 8,5/16 et32

Na leštění mám hóóóódně dobrou fintu a že jsme to my, tak vám ji všem prozradím :wink: .
Každý leští popmocí flanelového kotouče a vrtačky (5000ot/min).
Po odejmutí kryru a lehké úpravě flanelového kotouče jde upevnit do flexy (13000ot/min).
A to je potom leštěníčko!!
180520083740.jpg


Na fotce jsou kola ještě před leštěním.

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: čtvrtek 12.02.2009 11:53:16
od MARŤAN
Kuwa ty kola žeru ...slint :lol:

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: čtvrtek 12.02.2009 13:17:33
od veteiks
to jo, nejhezci kola co jsou.. teda jeste origo alpiny :)
az budu velkej, taxi jednou takovy koupim :lol:

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: čtvrtek 12.02.2009 17:03:57
od bergos
taky je mám... :D na kombíku.

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: pátek 13.02.2009 15:09:04
od Jáca
Copak v tom máš za motor?? 8)

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: pátek 13.02.2009 15:13:05
od Tom2002turbo
Tu taky lesti kola,pro ty kterym se to doma nechce delat :wink:

http://www.lestimekola.cz/index.php?navi=1

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: pátek 13.02.2009 17:15:42
od bergos
harezz píše:Copak v tom máš za motor?? 8)


M43 1,8 85kW :wink: je to prostě městský kočár

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: středa 18.02.2009 18:33:08
od Malutky
no já už mám ty své vyleštěné vlastnoručo a nedovedu si představit že bych tuto práci měl někmu svěřit je to čest leštit takové pecky :lol:

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: středa 18.02.2009 18:35:21
od Jáca
Tak se pochlub 8)

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: středa 18.02.2009 19:04:25
od JK

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: čtvrtek 19.02.2009 11:25:53
od Jáca
A pak že nerostou!! :)
Malutky, píšeš rozměr 17x8,5 et13 5x120, to je hrozná zabíjačka.
Máš převrtaný a stažený středy, nebo roteč řešíš přechodovou podložkou, nebo máš snad kuwa jiný nápravy?
Jak se ti to tam vlezlo??

Mám dilema jaké udělat středy. V současné době jsou zalakované na černo a čelní plochy jsou vyleštěné.
Přemýšlím ale, že středy spíš zalakuju na stříbrno jak je to u originálu.
Poraťe . . . .

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: pátek 20.02.2009 00:10:04
od Malutky
to by byl hřích vrtat do takovych kol takže předělávám náboje zadní jsou převrtané puvodní(samo že kotoučovka) a přední jsou z e12(ložisko je u silnějších verzí e21 totožné takže předek bez problému 8) fotky těch zadních jsou taky tam kde kola stačí koukat http://forum.e30.cz/e21-318-m10-od-malu ... t,150.html jsou tam i lepší fotky kde jde dobře vydět jak jsou vyleštěné :wink:

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: pátek 20.02.2009 09:56:26
od Jáca
Tos vychytal dost dobře.
Takže takhle jak je to na těch fotkách je to pouze s těmi úpravami co popisuješ?
Člověk by si myslel, že na 8,5/et13 budeš muset vzadu dost vytáhnout blatníky.

Není potom problém s předním brzdovým kotoučem 280/22 z e12, když 323i má kotouč jenom 255/22.
Myslím tím jestli se vejde do 323i brzdičů bez úprav nebo jestli se nemusí dělat mezikus.

Díky moc za tvá moudra.

Re: Návod na leštění BBS-RS

PříspěvekNapsal: pátek 20.02.2009 17:04:03
od Malutky
no já měl před tím vzadu 9x16 et15(215/40) a ještě tam musela být podložka1cm aby to nedrhlo o rameno a v pohodě lemy mám seriové a jen jsem dodával dorazy na tlumič abych při prohoupnutí nedřel teď to bude uplně bez problému a bez podložek. s brzdama je to jiny boj,já dávam dopředu upraveny kotouč z oktávky288x25 a na jiné brzdiče určitě mezikusy vzadu pásne z e36ky a pokud nechceš nic předělávat tak jde nechat ho zmenšit na pruměr 258 a nemusíš předělávat ani úchyt třmenu já ho nechávam celý tj 280x10 a jiné brzdiče taky na mezikus ale myslím že co tu píšu patří někam jinam :lol: (no možná by šly použít i kotouče z e12 po zmenšení na pruměr 255 ale nevím jestli by měl pak brzdič dost místa protože je střed toho kotouče větší ale vubec jsem nad tím dřív nepřemíšlel protože potřebuju lepší brzdy. joo a nemusely by to být brzdiče z 323 na e12 se dělaly i nechlazené :wink: )