cerpadlo se zpetnou vazbou?

opravy, úpravy.. neorig. bmw

cerpadlo se zpetnou vazbou?

Příspěvekod RadekOrange » úterý 17.02.2009 02:15:04

Zdarec. Poradí nekdo jake mam dat na E21 puvodem karbec palivove cerpadlo pro okruh na strikacku? Pry z nejake E30ky,ale jake...
Uživatelský avatar
RadekOrange
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 44
Registrován: sobota 19.04.2008 18:56:46
Bydliště: Kopřivnice-Lubina

Re: cerpadlo se zpetnou vazbou?

Příspěvekod JK » úterý 17.02.2009 10:56:14

myslim ze to z 318i M10 nejlepsi by bylo aby to byl i stejnej system,jako BOSCH, nebo Jetronic bo jak se temu nadava
Uživatelský avatar
JK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2141
Registrován: sobota 14.07.2007 11:47:36
Bydliště: Klánovice + Dalkovice u Vlašimi

Re: cerpadlo se zpetnou vazbou?

Příspěvekod Malutky » středa 18.02.2009 18:21:17

hlavně potřebuješ i spáteční trubku a plovák s dvouma vstupama jinak to nerozchodíš čerpadlo klasicke z e30 já ho měl v motorovém prostoru bez jakékoli vyrovnávací nádobky a utáhlo to motor m10 L-jetronic v poho ale když jsem projel pravou zatáčku rychleji tak jsem byl po cca 50metrech na chvíli bez benzínu momentálně prot budu stěhovat čerpadla(dvě jsou jistota) na místo druhé pulky nádrže i s vyrovnávací nádobkou když pojedu dál tak to jistí kanistr s sebou :lol:
Malutky
žralokář
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtvrtek 17.01.2008 18:45:00
Bydliště: Havířov

Re: cerpadlo se zpetnou vazbou?

Příspěvekod Lukša » čtvrtek 02.04.2009 18:33:13

ja měl na 320/6 e21 M20 taky čerpadlo v motorovém prostoru, jen pravou půlu nádrže, před karbecem místo toho ventilu hadïcové téčko, po natlačení plovákové komory čerpadlo tlačili benzín přes to téčko přímo do zpátečky a nádrže,,,mohl sem to nahánět jako chut... létat z prava do leva a nikdy se nestalo, že by se ulil benzín

pro vstřikování zapojení čerpadla jednoduché

od čerpadla přívod do palivové (vstřikovací) lišty, která končí podtlakovým ventilem, z něhož podlat do sání (malá hadička) a vrátka do nádrže (zpátečka)

princip funkce:
zapneš klíček, relé cvakne a čerpadélko natlačí do lišty benzín, vypne, startuješ, motor chytne a čerpalo tlačí poiřád, dokud motor nevypneš nebo nezdechne, čerpadlo tlačí pořád stejně, bez závislosti na stylu jízdy, on tlak v liště je pořád stejný, pokud kolísá, je někde chyba

měřák na tlak lišty i paliva mám! takže možné poradenství či servis...

krize došla už i na moravu..a já su bez práce..kua
Uživatelský avatar
Lukša
žralokář
 
Příspěvky: 314
Registrován: pátek 09.11.2007 22:23:51
Bydliště: walachy


Zpět na OSTATNÍ ÚPRAVY / TUNING

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron