od Lukša » čtvrtek 02.04.2009 18:33:13
ja měl na 320/6 e21 M20 taky čerpadlo v motorovém prostoru, jen pravou půlu nádrže, před karbecem místo toho ventilu hadïcové téčko, po natlačení plovákové komory čerpadlo tlačili benzín přes to téčko přímo do zpátečky a nádrže,,,mohl sem to nahánět jako chut... létat z prava do leva a nikdy se nestalo, že by se ulil benzín
pro vstřikování zapojení čerpadla jednoduché
od čerpadla přívod do palivové (vstřikovací) lišty, která končí podtlakovým ventilem, z něhož podlat do sání (malá hadička) a vrátka do nádrže (zpátečka)
princip funkce:
zapneš klíček, relé cvakne a čerpadélko natlačí do lišty benzín, vypne, startuješ, motor chytne a čerpalo tlačí poiřád, dokud motor nevypneš nebo nezdechne, čerpadlo tlačí pořád stejně, bez závislosti na stylu jízdy, on tlak v liště je pořád stejný, pokud kolísá, je někde chyba
měřák na tlak lišty i paliva mám! takže možné poradenství či servis...
krize došla už i na moravu..a já su bez práce..kua