Stránka 1 z 1

cerpadlo se zpetnou vazbou?

PříspěvekNapsal: úterý 17.02.2009 02:15:04
od RadekOrange
Zdarec. Poradí nekdo jake mam dat na E21 puvodem karbec palivove cerpadlo pro okruh na strikacku? Pry z nejake E30ky,ale jake...

Re: cerpadlo se zpetnou vazbou?

PříspěvekNapsal: úterý 17.02.2009 10:56:14
od JK
myslim ze to z 318i M10 nejlepsi by bylo aby to byl i stejnej system,jako BOSCH, nebo Jetronic bo jak se temu nadava

Re: cerpadlo se zpetnou vazbou?

PříspěvekNapsal: středa 18.02.2009 18:21:17
od Malutky
hlavně potřebuješ i spáteční trubku a plovák s dvouma vstupama jinak to nerozchodíš čerpadlo klasicke z e30 já ho měl v motorovém prostoru bez jakékoli vyrovnávací nádobky a utáhlo to motor m10 L-jetronic v poho ale když jsem projel pravou zatáčku rychleji tak jsem byl po cca 50metrech na chvíli bez benzínu momentálně prot budu stěhovat čerpadla(dvě jsou jistota) na místo druhé pulky nádrže i s vyrovnávací nádobkou když pojedu dál tak to jistí kanistr s sebou :lol:

Re: cerpadlo se zpetnou vazbou?

PříspěvekNapsal: čtvrtek 02.04.2009 18:33:13
od Lukša
ja měl na 320/6 e21 M20 taky čerpadlo v motorovém prostoru, jen pravou půlu nádrže, před karbecem místo toho ventilu hadïcové téčko, po natlačení plovákové komory čerpadlo tlačili benzín přes to téčko přímo do zpátečky a nádrže,,,mohl sem to nahánět jako chut... létat z prava do leva a nikdy se nestalo, že by se ulil benzín

pro vstřikování zapojení čerpadla jednoduché

od čerpadla přívod do palivové (vstřikovací) lišty, která končí podtlakovým ventilem, z něhož podlat do sání (malá hadička) a vrátka do nádrže (zpátečka)

princip funkce:
zapneš klíček, relé cvakne a čerpadélko natlačí do lišty benzín, vypne, startuješ, motor chytne a čerpalo tlačí poiřád, dokud motor nevypneš nebo nezdechne, čerpadlo tlačí pořád stejně, bez závislosti na stylu jízdy, on tlak v liště je pořád stejný, pokud kolísá, je někde chyba

měřák na tlak lišty i paliva mám! takže možné poradenství či servis...

krize došla už i na moravu..a já su bez práce..kua