dobře, dnes večer se podívám do manuálu.. napadá mě - je zapojená taky ta tenká hadička podtlaku dole zpátky do sání? to má spíš vliv na volnoběh. a spínač klapky má cvakat, když se klapka pohne z nulové polohy je to tak? pak se to měří ohmmetrem, ale na zjištění to stačí. Toto jsou ptákoviny, se kterými jsem laboroval taky, ale spíše kolem volnoběhu.Jinak ty ztvrdlé hadičky podtlaků kolem sání samozřejmě nedělají taky dobře, to je dobré vyměnit všechno najednou, ale když to přisává za váhou, tak to spíš ochuzuje směs, motor jde nepravidelně ale benzín dává podle toho, co naměří váha. Tak nějak bych to viděl, že asi vstříkovací motor funguje.
Vstřik. ventil studeného startu ovládá čidlo 9, není to jen čidlo ale časový termospínač, který by nad 15 C měl být rozepnutý, je to označené i na šestihranu. Zkoušení popisují tak, že vytáhnout konektor a zkoušečku mezi + a svorku w, nad 15 C by zkoušečka neměla svítit, tím nespouští vstřik, ventil studeného startu.