Ahoj, nechtěl jsem ale musím. S těžkým srdcem zde dávám k mání zmíněnou E21.
Je to rok 1977, má to papírove 316 s karburátorem. Karburátor tam je, ale jaký jsou vložky uvnitř motoru nepoznám, každopádně auto jelo velice dravě.
Píši jelo, protože momentálně asi půl roku stojí. Originální karburátor je momentálně vyndaný, protože potřebuje vyčistit. Zasekla se pravděpodobně jehla... U předchozí 21 se mi to občas stávalo.
Teď je tam jinej karbec z novější E21... Někerý podtlaky neni kam připojit. Motor chytne dobře, točí opravdu svižně i záběr tam je moc pěknej, ale žere to neuvěřitelně, ani nebudu psát kolik.
Chce to vyčistit původní karbec, s nim je vše v pořádku, spotřeba je kolem 10-ti. Zkuím to ještě tihnout vyčistit když bude čas aby to bylo jak má být.
Tím se dotávám k důvodu prodeje, nemám na to momentálně čas a finance :(
Auto potřebuje komplet renovaci. Brzdy, nejspíš i brzdiče to chce, u jednoho je i zalomenej odvzdušňovák, kotouče jou ai taky už....
Nejspíš by to chtělo i trubky k brzdám, ale určitě to chce palivový trubky.
Tlumiče už maj dost, pružiny by měly bejt OK.
V podvozku sou myslim už dezolátní silentbloky v zadní nápravnici ale ještě netlučou.
Diferák ale to chce vyměnit myslim že sezasekává.
Rízení je celkem bez vůle. Řazení jde dobře, je tam 5-ti kvalt.
Motor šlape dobře, nijak neklepe, jde plynule. Nikde neni nijak voblitej, nic neteče. Průsak oleje za tu dobu co to auto mám jsem nějakej vypozoroval, ale je opravnu minimální téměř neznatelnej. V motorovym prostoru te celkově vypadá čistě.
Co se týče kastle tak vzadu podběhy jsou netknutý, bez rezy i hrnce, vzadu pod/za sedačkama všechno originál, bez rezy. V kufru podlaha ok ale na pár místech ve spojích s okolní karoserií je direčka, -ale to se týká jen toho "podlahovýho" plechu, co tvoří dno kufru. Co se týče podlah v interiéru vzadu jsou origo původní bez rezy -ok, Ve předu je u řidiče klasická díra kolem ukotvení plynovýho pedálu.
Jinak zadní čelo je pěkný, v rozích nad světlama je to všude zdravý pěkný, kolem víka kufru je to taktéž. Kolem zadních bočních oken je na pár místech bublinka, ale neni to nic velkýho. Dveře jsou v pořádku. Prahy u dveří jsou v pořádku. Prahy pod autem sou před zadnímy koly nějaký bastlený, nejsou tam v pořádku, jinak se vypadaj dobrý.
Vzadu lemy jsou krásný, jsou bez rezi i za ohybem jakoby uvnitř podběhu. odběhy jak sem psal OK. Vepředu podběhy maj na pár mítech rez, přední blatníky jsou na výměnu. V motorovym jak sem psal je celkem čisto, hrnce všechno OK.
Horší věc je, že na kapotě je v rohu důlek, s nim souvisí i vlnka na nárazníku a rozbitej blinkr.
co se týče interiéru tak strop vypadá pěkně, tapecírungy jsou černý a v pořádku. (ze dveří spolujezdce je momentálně sundanej, protože ve dveřích prasklo nějaký pérko so překlápí nějaký táhlo a nejde odmikat, -to je ale banalita chce to perko a problem je odstraněnej)
Palubka má prasklinu od výdechu ventilace okna směrem k oknu, neni vidět s pohledu posádky ale je tam, jinak vypadá pěkně.
Ovladač přepínání směru kam bude foukat má vypadlý táhlo. Je tam přidřený lanko od tachometru takže tachometr "houpe" ve větší rychlosti se ustálí. Otáčkoměr tam je nevim proč z šestiválu, takže ukazuje nesmysl. Jinak všechno funguje, + auto topí velice rychle.
Sedačky sou už asi KO, sou rozdrvaný a řidičova je nějaká vylomená.
Další věc je že auto je z části nabarvený válečkem, to sme udělaly se známim, páč to bylo potřeba "zakonzervovat". Jak sem psal auto je v před renovačnim stavu, je jasný že se musí udělat a bylo to jasný i v dobu když sem ho pořídil...
To by mel bejt snad kompletní výčet, když ještě na něco vzpomenu dám vědět. Možná se to zdá bejt moc dlouhej inzerát ale chci aby byl kupec informovanej, protože vim co to obnáší a taky bych chtěl aby se t dostalo do ruky správnýmu člověku.