čalounění 6er

E9 a E24

čalounění 6er

Příspěvekod domica » pondělí 26.03.2012 17:49:06

krásně udělané a za 1400 euro... na Německo až moc levné... je v tom komplet přední zadní středová opěrka, boční čalounění předek zadek ruční brzda a řadička.. má tam poznámku, že zaplatil o 300 euro víc, než kdyby to dělal v polsku nebo česku, ale na druhé straně zůstaly peníze v Německu a má zaručené, že materiál byl vyčiněn bez jedů asi myslel chrom.. no comment... teď, když jsem to podrobně přečetl, tak cena 1400 euro je pro normální kůži, tato na obrázku je z Bentley katalogu za příplatek 300 euro.. ale i tak to je slušná cena a ušité je to perfektně.

http://forum.6ercoupe.de/index.php?id=103365
Naposledy upravil domica dne pondělí 26.03.2012 19:46:21, celkově upraveno 1
bmw e24 635 csi 1983 http://stefan635.rajce.idnes.cz/fotky_6-er
bmw e39 525i 2001
Audi A6 avant Quattro 2,8 i "Kačenka"

Life´s too short for driving 4 cyl cars...
domica
žralokář
 
Příspěvky: 276
Registrován: pondělí 19.10.2009 21:12:07
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: čalounění 6er

Příspěvekod lyon » pondělí 26.03.2012 19:03:33

Tak to jsem zvedav, jestli muj calounik dopadne taky takhle. Za tech 1400€ to ma jen predni sedacky + zadni operku, nebo komplet? Z prekladace mi to neni moc jasne...
BMW E24 628CSiA "Jasmína" | FULL Motorsport
Obrázek
Uživatelský avatar
lyon
žralok
 
Příspěvky: 122
Registrován: čtvrtek 14.05.2009 14:36:28

Re: čalounění 6er

Příspěvekod Alois » úterý 27.03.2012 16:52:54

Řekl bych že komplet, kde by sehnal zadní sedačky v této kůži..

Ano, vypadá to hezky, ale.. Možná je to tou Nappa kůží z Bentleye, ale já bych to nechtěl ani za 400 ojro..

Raději bych sehnal buď hodně zachovalý interiér (ano, to je zázrak, ale jeden takový zázrak jsem vlastnil, jak víš - jen ne v mém ročníku) a nebo zrenovoval, tak jak ho máš ty, nebo jsi ho dělal Marťanovi - to se mi líbí tisíckrát více. Já raději opravím ten svůj, až ti ho dovezu, než to takhle přešívat. Bohužel jde na první pohled vidět, že je to přešité a nemá to ani kapku té potřebné patiny, tak to nevypadalo ani nové (jinou kůži tím nemyslím), co ti budu vykládat, když jsme řešili jak se dělala Tatra co nezná bratra, jestli pamatuješ o čem mluvím.

Ta jedna černá šestka ho měla ušitý parádně,na těch BBSach, sám jsi to uznal, to jakože i jo, v těch anatomech se to možná ztratilo, ale tohle mi připomíná ty polské přešité interiéry vyrobené z nadrogovaných, v noci svítících prasat, které přivezli před rokem z Japonska za dobré peníze, i když tohle je asi přesnější a věrohodnější výroba abb

Věřím že mi rozumíš, dalo se to napsat méně slovy, já se zase rozepsal ahh
Alois
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2146
Registrován: sobota 02.05.2009 13:52:23
Bydliště: Ostrava

Re: čalounění 6er

Příspěvekod Alois » úterý 27.03.2012 16:55:55

Tak jasně, Německo střed světa, kolem dokola propast.. (pardon, ještě Rakousy) agg

Tam má jistotu tak velké ho.. pokud nejel s čalouníkem pro kůži na nákup. Bych mu hned připomněl ty hrátky s Cyklonem B.. kdo že to vymyslel.. aqq No blbý humor.
Alois
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2146
Registrován: sobota 02.05.2009 13:52:23
Bydliště: Ostrava

Re: čalounění 6er

Příspěvekod domica » úterý 27.03.2012 17:31:25

samozřejmě že původní, pěkně zrenovované kožené čalounění je daleko hodnotnější a stylovější, zaujalo mě to jenom kvalitou práce, už jsem pár přešitých 6er viděl a toto je zatím kvalitou šití bezkonkurečně nejlepší.. Výběr materiálu je každého osobní věc..
bmw e24 635 csi 1983 http://stefan635.rajce.idnes.cz/fotky_6-er
bmw e39 525i 2001
Audi A6 avant Quattro 2,8 i "Kačenka"

Life´s too short for driving 4 cyl cars...
domica
žralokář
 
Příspěvky: 276
Registrován: pondělí 19.10.2009 21:12:07
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: čalounění 6er

Příspěvekod PÍŤÁK » úterý 27.03.2012 18:57:05

Jako zpracovaný je to hezky, ale stejně vždycky člověk pozná, že je to přešitý. Co jsme byli v něměcku na srazu, tak tam má spoustu lidí přečalouněnej vnitřek, ale poznat je to vždy.
Štefane, ty máš nádherně zrenovovanej interier, k tomu se nedá nový čalounění vůbec přirovnat. Mohl by jsi někdy tu tvojí krasavici přivíst ukázat na nějáky sraz add
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td & e28 524tdA US
Uživatelský avatar
PÍŤÁK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 1803
Registrován: pondělí 25.08.2008 21:26:03
Bydliště: Praha

Re: čalounění 6er

Příspěvekod Alois » úterý 27.03.2012 21:01:28

PÍŤÁK píše:Jako zpracovaný je to hezky, ale stejně vždycky člověk pozná, že je to přešitý. Co jsme byli v něměcku na srazu, tak tam má spoustu lidí přečalouněnej vnitřek, ale poznat je to vždy.
Štefane, ty máš nádherně zrenovovanej interier, k tomu se nedá nový čalounění vůbec přirovnat. Mohl by jsi někdy tu tvojí krasavici přivíst ukázat na nějáky sraz add


++1, like, atd... agg
Alois
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2146
Registrován: sobota 02.05.2009 13:52:23
Bydliště: Ostrava

Re: čalounění 6er

Příspěvekod domica » čtvrtek 29.03.2012 07:03:50

Tady jsou fotky celého čalounění, je tam i hodně povídání kolem..
http://forum.6ercoupe.de/index.php?id=103463
bmw e24 635 csi 1983 http://stefan635.rajce.idnes.cz/fotky_6-er
bmw e39 525i 2001
Audi A6 avant Quattro 2,8 i "Kačenka"

Life´s too short for driving 4 cyl cars...
domica
žralokář
 
Příspěvky: 276
Registrován: pondělí 19.10.2009 21:12:07
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: čalounění 6er

Příspěvekod zdex » pátek 06.04.2012 06:55:23

proc takova hnusna hneda acc vzdyt ma okolo vsechno cerny!!kdyby to dal taky do cerny tak by to bylo super....
zdex
žraločí ploutev
 
Příspěvky: 34
Registrován: pátek 04.01.2008 13:19:26

Re: čalounění 6er

Příspěvekod Samsa » úterý 31.12.2013 18:19:09

Já jsem sehnal v polsku interiér z highline verze, ale anglické, tj. vše obráceně, sedačky byli mechanicky poničené, povrch kůže byl koželuhem v polsku zdárně renovován a znovu barven, řidičova bez převodovek, psal se rok 2009. Po roce hledání sehnána od toho samého poláka další sedačka někde z USA, alespoň mechanicky dobrá(jiná barva kůže). Projekt usnul z nedostatku financí a času. Po loňské rekonstrukci garáže, kdy jsem na nic neměl čas, jsem se letos po ústupu mrazů s vervou pustil do práce a jal se rozebrat sedačky do prvočinitelů a zjistil, že musím objednat čalounické kleště a cvočky. Kleště jsem sehnal tzv. plotovky a cvočky made in U.S.A. Po rozebrání ujištěno, že kůže sedáků je z důvodu rozpadu konstrukce zespoda rozedraná, nitě švů ošoupané, až zmizelé, ale po zjištění cen v originále mě jaksi polil studený pot. Zavolal jsem čalouníka, který renovuje veterány a ten mi s odpovědí, že to dělat bude, jen za podmínky nového ušití, jsem rezignoval. Pak mě osvítilo, že znám jednoho čalouníka v důchodu, tak jsem k němu s rozpaky zajel. On prohlédl kožené svršky a povídá, tohle podlepím páskou, tady přešiju švy, tyhle otvory obšiju. Za týden jsem se přijel podívat na dílo a žasl, jak ještě "stará škola" umí. Pustil jsem se mezitím do podvozků sedaček, kde bylo zapotřebí z původně pravostranného auta udělat levostranné, tj. překopat vše z gruntu včetně počítače a motorků se snímači polohy a z celkových třech sedaček udělat dvě kompletně funkční, včetně dezolátní a přestříhané elektriky. Zjištěno, že jsou nefunkční ohřevy sedaček, což po zjištění cen origo, byla zvolena alternativa z obchodu 9000.cz, zhruba za 1/3 cenu i s bezpečnostními prvky proti přehřátí, jen se musela trochu napasovat na původní konektory, což po důkladném zjištění přišlo nadšení, že je to úplně stejné, jen s jinými barvami vodičů. Musel jsem vyrobit fixační zarážku na bowdeny u jedné převodovky. Zakoupil nové boční kryty převodovek vč. plastových šroubků, musel jsem koupit i levý kryt, kde je umístěno tlačítko sedáku, ale problém natur se už nevyrábí, musel jsem koupit antracit a pak základní sprej na plasty od Motipu a pak po návštěvě drogerie jakýsi předpotopní sprej na Š120 a světe div se stejný odstín. Po čtyřech víkendech jsem dal sedačky kompletně do kupy a byly připravené na den "D". Pak do toho přišel ještě sraz v Mělníku, tak jsem to nepokoušel, aby to nedopadlo, tak, že bych byl na srazu jako pasažér. V sobotu jsem se na to vrhnul, demontoval kompletně všechny sedačky a zadní vnitřek(tapíka, opěrka). Zároveň jsem toho využil a namontoval zadní rozpěru, když byl přístup k hornímu uložení tlumičů. První velký problém, bylo vyměnit svazek elektriky pod původní el. sedačkou(bez počítače) za novou elektriku na počítač sedačky, znamenalo to poloviční demontáž tepichu, samo vše přilepené, tak to byl trochu boj a trochu strach, abych ho neroztrhl. Problém byl též s izolační hmotou, která se po letech při dotyku lámala. Svazek se táhne od tlačítek pod sedačku, podél příčné vzpěry a poté se rozdvojuje napájení, kde mínus jde na kostru pod zadním sedákem a plus napájení a signály pro paměť od spín. skříňky, jde dopředu, do konektorového svazku. Padla pixla Chemoprénu a koberec byl na svém místě zpět, večer sjetý výpary a chcípající na "skrčeninu", jsem usínal s pocitem, že druhý den to bude dřina vše nasázet zpět dovnitř. Nejdříve zadek(tapíka highline), ten šel docela dobře, jen jak jsem vytáhl sedáky po letech z kůlny, byly jak prase špinavý, tak jsem zapojil chemii na kůži 4in1 a pak vypadali jak nové. U jedné byl prasklý laminát korpusu, tak přišel ke slovy rychlý epoxyd a perforované plíšky ze závěsů na sádrokarton. Pak přišli na řadu přední sedáky, každá o váze asi 40kg s manipulací jak s porcelánem, abych něco neulomil a nepoškodil nějaký "drahý" plastík. Zapojit elektriku a vyzkoušet funkci, aby se to případně dalo hned vyndat a řešit, pak už jenom šoupání sedačky dopředu dozadu, abych nasadil šrouby. Nakonec "nové" komponenty tunelu v provedení Highline. Vše funguje, včetně počítače a paměti poloh. Úplně vyřízenej s bolestí všech okončetin. Foto přikládám, aby jste si vytvořili obrázek co to bylo za martirium :-D Celá ta sranda vyšla bezmála na 40 000Kč. btt
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Výsledek 4 týdnů odříkání :-)

Obrázek
Obrázek

Připravená kabeláž pro řidičovu sedačku s počítačem

Obrázek

Výsledek ve voze

Obrázek
Obrázek
Obrázek
BMW 635csiA 1987
Samsa
žralokář
 
Příspěvky: 494
Registrován: neděle 29.12.2013 00:09:32
Bydliště: Vysoké Mýto


Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron