Repase hlavy: Vyměná vetilů,vodítek,gufer a zarovnání hlavy vyjde tak na 6ku asi. Jenom měnit gufera je naprd! Určitě budou ty ventily zhoblované. Pokud po opravě hlavy to nebude hulit a tlaky ve válcích budou stejně v normě, potom se dá říct, že je po problému .
Já když jsem měnil jen gufera tak mi to dost pomohlo-byly uplně v prdeli, tvrdý jak sviň až praskaly..... ani palice dolu nemusela-žádný vydřený ventily bych neřešil pokud nemá vachl.... Myslim že za origo BMW chtěli nějak dost peněz a pásli tam z fáčka asi za 20kč kus.... tak asi tak no...
čau, jj REINZ je dobrá značka,bude to sedět jak má. To OE číslo co jsi psal je 1,5mm, 1,8mm se dává asi jen když už byla snižovaná nebo rovnaná hlava( ? ) nebo když máš jako Malutky šnečka a potřebuješ trošku ubrat tlaky
1980 E21 M10 ''Už to burčí'' 1967 1000MB ''Karel'' 1995 A6 QUATTRO ''Parník''