Samosvor a zadní kotouče z E30

E21 a předchůdci 1500 - 2002

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod Radek Sobotka » sobota 10.01.2009 19:40:46

Tak jsem se nakonec šel podívat a udělal jsem fotky jaký je rozdíl stoprocentně je každá poolosa jiná na 323 je delší protože spojení mezi poloosou a náboje je menší délka mezi manžetami je 17,5cm u poloosy z 320 je mezera mezi manžetami 15cm ale celková délka poloos se spojem je stejná ale stejně je potřeba mít ramena z 323 protože je na nich navíc 2cm materiálu vzadu kde jsou dva otvory na zadní třmen a jsou tam přivařeny další dva držáky na brzdovou hadici u 320 je pouze trubička uchycená v jednom plastovém držáku.
Přílohy
zadní rameno323.jpg
spoj je mnohem menší
poloosa 320.jpg
spoj kde je umístěn kloub je mnohem větší
e21 2,0 automat rv.77 na srazy
BDlm rv.56 na hromadné výlety
e21 323i Peters cabrio na spoustu práce
Uživatelský avatar
Radek Sobotka
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 879
Registrován: sobota 22.09.2007 10:42:39
Bydliště: Mšeno u Mělníka

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod palach » sobota 10.01.2009 20:18:27

takže mi jsou jen samotná ramena z 323i k ničemu bez poloos z 323i?
Uživatelský avatar
palach
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 726
Registrován: sobota 07.07.2007 19:16:24
Bydliště: Rudice-propadání

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod Malutky » sobota 10.01.2009 21:25:00

no podle těch fotek je jen větší ten mezikus ale jinak jsou ve finále stejně dlouhé mno a na té druhé fotce je to náboj taky z kotoučovky pokud se nepletu takže to znamená že jsou sice ruzné poloosy ale sedět budou jak na buben i kotouč stejně jen se pak ještě liší pruměr těch imbusu jak psal JK takže stačí najít tu pravou ale nemusí byt nutně z 323 toť je muj názor
Malutky
žralokář
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtvrtek 17.01.2008 18:45:00
Bydliště: Havířov

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod JK » sobota 10.01.2009 21:33:54

mno to se pozná až to udělá RUP a BUM BUM BUM BUM- oni inženženýři z NDR tam ten matroš nedávali zbytečně............ :lol: 8) :wink: :mrgreen:
Uživatelský avatar
JK
vládce temné hlubiny
 
Příspěvky: 2141
Registrován: sobota 14.07.2007 11:47:36
Bydliště: Klánovice + Dalkovice u Vlašimi

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod palach » sobota 10.01.2009 22:09:40

JK píše:mno to se pozná až to udělá RUP a BUM BUM BUM BUM- oni inženženýři z NDR tam ten matroš nedávali zbytečně............ :lol: 8) :wink: :mrgreen:


myslím v AMR říkal nákej odborník, že ty hnací části trpí mín v prokluzu, takže se bude asi muset jezdit zatáčky driftem, a né optimální dráhou, která to tak namáhá :lol: :oops:
Uživatelský avatar
palach
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 726
Registrován: sobota 07.07.2007 19:16:24
Bydliště: Rudice-propadání

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod Malutky » sobota 10.01.2009 23:39:47

no já tomu něják čočku nedávám a už vubec nějáke pálení při kterém trpí nejvíc. a určitě je změřím jak jsi psal měli by byt ty z 2,0 ty hrubší takže by to mělo byt ok
Malutky
žralokář
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtvrtek 17.01.2008 18:45:00
Bydliště: Havířov

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod turboboost » pátek 23.01.2009 00:20:10

na první 323´,RV79 jsem měl poloosy malý,šrouby 6mm,na roku 82 jsem měl hrubý-šrouby 8mm,tak to někdo překopal,nebo to tak dělali.
JESUS BUILT MY BMW
Uživatelský avatar
turboboost
žralok
 
Příspěvky: 181
Registrován: neděle 28.12.2008 23:27:09
Bydliště: ostrava

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod Bredy » pátek 23.01.2009 07:33:58

Jinač o tom kdy auto trpí a kdy ne tak při pomalé jízdě naše bawo trpí nejvíc když někdo jezdí do 2tis. Je namáhaná převodovka víc než když se točí. Tech dalších 4,5tis otáček tam nedávali zbytečně. Takže závěr nelechtat ale jet rychleji :)

A včera jsem se bavil s jedním borcem co dělá na brzdě a říkal mu o tom co tam bude za motor a jak je to s tím jestli ten výkon ty bubny vzadu ubrzdí a bezproblému. Takze pokud nemusíte vyměňovat tak je to zbytečné
BMW e21 motor fuč
Gofl II 1,6 GTD traktor
Peugeot 309 workkára 1,4
kolečkový brusle :D
Uživatelský avatar
Bredy
malej žralok
 
Příspěvky: 65
Registrován: úterý 05.02.2008 21:58:30
Bydliště: Brno-Líšeň

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod Malutky » úterý 24.03.2009 21:05:59

myslím že mám menší probém náboje mi vyšli teď na imbus m10 a v diferu osazení na m8taková přechodová poloosa určitě není :oops: no snad se s tím něják vypořádám kdyby měl někdo nějáky návrh sem s ním
Malutky
žralokář
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtvrtek 17.01.2008 18:45:00
Bydliště: Havířov

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod turboboost » úterý 24.03.2009 21:22:48

sundat manžetu a srazit kloub dolů,narazit na tisícihran malý kloub a nasadit manžetu :D
pokud to u E21 půjde.E32 to jde
JESUS BUILT MY BMW
Uživatelský avatar
turboboost
žralok
 
Příspěvky: 181
Registrován: neděle 28.12.2008 23:27:09
Bydliště: ostrava

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod Radek Sobotka » středa 25.03.2009 08:18:17

turboboost píše:sundat manžetu a srazit kloub dolů,narazit na tisícihran malý kloub a nasadit manžetu :D
pokud to u E21 půjde.E32 to jde

Samozřejmně to jde. Poloosu vyndáš z rozvodovky zustane ti tam jen ten ten tisícihran. A můžes si ten kousek do rozvodovky vymněnit.
e21 2,0 automat rv.77 na srazy
BDlm rv.56 na hromadné výlety
e21 323i Peters cabrio na spoustu práce
Uživatelský avatar
Radek Sobotka
krotitel žraloků
 
Příspěvky: 879
Registrován: sobota 22.09.2007 10:42:39
Bydliště: Mšeno u Mělníka

Re: Samosvor a zadní kotouče z E30

Příspěvekod Malutky » sobota 28.03.2009 18:51:13

takže pod manžetou jde poloosa rozebrat ještě jsem to neskoušel
Malutky
žralokář
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtvrtek 17.01.2008 18:45:00
Bydliště: Havířov

Předchozí

Zpět na TECHNIKA A SERVIS / ŘADA 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé