Ani nevím jestli to sem můžu dát, ale co, je to od "nás" a je to kompletní GO, respektive jí s ní prochází :-)
Škoda Felicia 1,3i pykap (diesla už nechci, ty mi přepadávaj přes střechu:-) )
bez serva, českej motor. Dobrá historie, je po instalatérovi a najeto 200, je to znát, když auto vozí jen zbíječku.
Zrovna dneska jsem to přitáhnul od klempíry, jsem se pěkně prohnul, ale strávil na tom prej 57 hodin :-)
Prahy jsem si nechal vytvořit z jedničky plechu, nový výztuhy, nový lemy, lehce provařit podběhy, byly méně, než bývají, ale byly zkrz. A povařil i to nad zadníma světlama, čistá práce, úplně mi bude líto s tím tahat polena
A rovnal postranici.
Když jsem to přitáhl, tak těsnění pod hlavou pryč, po sundání hlavy propadlý dvě vložky, ventily nový gufírka, zabroušení sedel, nový pístní kroužky, čidlo teploty atd. jako svíčky, filtry, kabely, víčko a palec. Nový zátěžový zimáky.
Na léto nový zátěžový letáky na plechách 13" z E21, jsou vylezlejší. A sportovní kožený židle z třícy :-) jen zavítaj k čalounici, je rozpáraná nástupová hrana.
Ted mě čeká spojka, už se na mě směje Sachs a pak rukodělná práce a příprava na celolak. Děravá nádrž, tu koupím na vrakáči za 500, s feldou je údajně stejná.
A to jsem fakt nechtěl nic dělat, nic jakože nic, protože to bude pracant a budu ho mít u pr.., hm, tak komplet GO je když mám něco úplně u pr.. heheh