Zdravím a prosím ctěné fórum o POMOC a rady:
E21 - 316/78, karburátor - po koupi auta jsem si všim podezřele vysoký hladiny oleje" na rysce. :To" co se vypustilo bylo opravdu hodně naředěné benzínem /voda ne/. Říkal jsem si kdoví co se stím dělo, studené starty, neúspěšné pokusy atd. Teď má auto ale vyměněné svíčky i olej, motor běží docela kultivovaně ....ale po pár krátkých zavvrčeních už to zase vypadá, že je oleje víc než se tam nalilo , zdá se, že je to i cítit na měrce.. Pár dalších info k dálkové diagnostice:
- Chytá na první otočení, nehulí to, ten motor nepůsobbí jako úplná vražda /že by to protékalo přes kroužky? komprese válců byla měř měřena domádo měřákem /všechny válce ukazují 7at? - ale to ještě zpřesním.
- na karburátor jsme nešahali, ale snad kdyby se to nějak přechlastávalo, tak by ten chod nebyl plynulý..
/tedy nemohu srovnavat s jinou M10/.
- někde na jiných fórech se řešila teorie, že benzín může do bloku protékat přes palivový čerpadlo /pod membránou/, ale netuším jestli to je možné u této konstrukce motoru.
- auto je u Mělníka, jezdí, ale zatim nesmí na silnici, jezdim tam za nim občas, takže teď s obavou a nadějí těším na vaše upřesnujici dotazy příp. tipy. Díky za jakýkoliv námět, Tomáš