sem samodomosvepomocny garaznik, tak me nebite
klasika - zjistit jestli je k.o. zapalovani nebo strikovani nebo samotnej motor...
a) vstrikovani
Takze si zahrat na babu a kdo prohraje dostane startovaci sprej do ruky a bude delat karburator - zkusit vytocit motor, pokud
to pujde - k.o. vstrikovani ( zaseklej regulator tlaku benzinu, zaneseny vstriky, k.o. pumpa...atd - muzes normalne vythanout celou listu vstriku, nechat ji zapojenou, odpojit civku zapalovani a startovat -....uvidis jestli ti vstriky rovnomerne rozprasujou....
Potom taky obvykle mrtvy cidla teploty ( nebo kable k nim - zajima te to co dava info pro řj. ne pro budiky ).
b)
Zapalovani - vzdy vymontujes svicku, normalne na ni nasadic kabel, nechas ji valet na ventildeklu a sledujes jestli pri startovani dava jiskru...
Pokud ok, rovnou do ty mezery po svicce str merak komprese jestli se nemas padlej valec.
Jak psal jirina, zkoukni rozdelovac(sundej vicko a koukej hlavne na ty body po obvodu), jestli je 100 letej a komplet probrousenej, tak nema cenu diagnostikovat dal, dokud nebude v cajku.
No a hokus pokus zkusit odpojit vahu vzduchu, potom lambdu, teplotn cidlo a sledovat zmeny...
tady mas kompletni poctenicko o motronicu....pekne prakticke nic teoretickeho...
http://www.hiperformancestore.com/motronic.htmtady mas jak vypada projetej rozdelovac:
http://www.mye28.com/tech/rods_pages/id22.htmltady mas nastaveni vahy vzduchu:
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... AdjustmentMotorovym nekromancerum nazdar :D
Jinac pokud ti to strili do vyfuku, vydel bych to na zapalovani ( vubec nepodpali smes ve valci ), extremene bohatou smes ( koukni na svicky jestli nejsou jako uhel cerny )nebo spatnej vyfukovej ventil ( fouka ti to smes vzduchu a benzinu do vyfuku, mel bys poznat pri mereni komprese...) a dobrotu taky nedela ztrouchnively tesneni mezi hlavou a vyfukovyma svodama ( koukni jestli ti to tam neprofukuje ).