Tak jsem byl předevčírem na STK se šestkou, emisní technik se ptal a sháněl se po diagnostické zásuvce, nejdříve se snažil připojit k motorové jednotce v automatickém režimu, to se mu nedařilo, ale po mé intervenci, že je tam jednotka Motronic 1.3, po ručním zadání už spojení bylo OK a vyčetl mi k mému překvapení 3 chyby 1) Lambda sonda - přerušeno 2) Snímač řazení - přerušeno 3) Řízení bohatosti - přerušeno, zřejmě půl roku staré pozůstatky diagnostiky, kdy jsme ověřovali funkci lambda sondy. Závady emisní technik vymazal a provedl test znovu a vše bylo čisté a vyjel protokol s 0 chyb, tak dávám palec nahoru technikovi. Emise v pohodě, jen byl problém s volnoběžnými otáčkami, kdy po delší době chodu motoru a teplotě přes 80°C jednotka sama zvýšila volnoběh na 950 otáček a musel se uměle snížit přes zařazený D. Pak na technický už to byl jen obdiv stavu 29 let starého auta, tedy až na vopelichaný tlumiče výfuku, ty musím pořešit. Brzdy naprosto bezvadný, bez rozdílu mezi pravou a levou stranou, ručka trochu horší, ale prošla(stejně ji nepoužívám). Samý focení identifikačních prvků a záznam kamery někde do centrály. Celkově OK. Na STK se na mě pravidelně těší, je to pro ně pozitivní změna od těch prašivek co tam dennodenně řeší.