Celá akce se šestkou skončila velmi neštastně.V neděli 14,1 a v pondělí 15,1 se vůz dodělal,kromě chybějiciho kasliku a nenamontovaného pravého př. sedadla již bylo vše hotové a funkční.Honza jel po půlnoci 16,1 auto dát s dílny,jelikož stále marodím,s vozem se zastavil na benzince za majitelkou ji auto ukázat,dotankoval celkem 40l ,do plecháče 20l a 2x 10l do plastových kanistrů a při návratu se dole na autobusové zastávce vůz vznal. Vyšlehl plamen od zadního pravého kola a tlak vyrazil přední a zadní okno.Honzovi se naštěstí nic nestalo,byl otřesen,soused použil hasičak,ale moc to nepomoho,nepodařilo se otevřít kufr a vyndat kanistry,cca po 1 min. se plamen pravou vnitřní stranou rozšířil do kabiny, praskl plastový kanystr a za chvilku ten druhý.Nešlo s tím již nic udělat i když jsem dovezl další tři hasičáky, těch 20l stovky benzínu již byly neuhasitelné.Po cca 10 minutách od začátku dorazily mistní hasiči a auto uhasily. Vyhořelo až do motorového prostoru,jsem štastný, že se Honzovi a ani nikomu jinému nic nestalo,díky Frantovi a Katě za pomoc,taky hasičům za velmi rychlý zásah.Jsem z toho stále neštastný,jelikož mou prací je starší bmw zachranovat a těžko se mi na to myslí a kouká.Ted se ještě čeká na vyjádření od hasičů a dořešení s majitelkou.Zjevným problémem byla netěsnost na nadrži,která je častá u starších vozů a řeší se stále,tady to byl poslední level ke konečnému dodělání,ale je neuvěřitelné,že v tomto chladném počasí a vlastně i funkčnosti palivového systému,který normálně fungoval a ani v dílně nesmrděl vůz po palivu se to stalo.Zjevně to způsobylo dotankování,možná malý únik na tlaku,i když tam bylo tak 20l v tý 30litrové nádrži.Pak kdyby nezůstal ten benzin v kufru,auto by dopadlo asi o trochu lepe.Je zajímavé,že po vypáčení kufru plechový kanystr byl nafouklý,ale palivo v něm zůstalo, je tam tak 17 litrů. Drahé a hrozné poučení je,že plastový kanystry jsou na nic a netěsnost paliva kdekoliv na autě může mít fatální důsledky i když to tak nevypadá.Co dál se šestkou budu řešit, až se z toho trochu dám dohromady(i psychycky) a vymarodím se.Auto jsem ani nestihl prohlédnout,jestli by byla jen třeba i malá šance ho opravit, i když to tak nevidím.Dával jsem za život tři vyhořelá auto dohromady,jedno bylo podobně a dvě mémě, strašná práce.Auto bylo nebourané,v originál stavu a laku,který chtělo vyleštit,skoro bez koroze,kromě drobností,se svorem,mělo sportovní sedadla v kůži a bylo osazeno V12, podařilo se ho dodělat do plné funkčnosti,kromě nadrže a předělání výfuku. Ted pár smutných fotek