Vykupovat rýži a těstoviny je k ničemu, ale znaky BMW, ty budou mít jednou cenu zlata Bohužel opět nějaký "učený" designér přesvědčil vedení, že s tradičním znakem si auto dneska už nikdo nekoupí a takhle to dopadlo
Já osobně obecně nejsem pro takové změny. Pochopit se dají tam, kde minulost nějaké firmy provázely problémy a skandály, od nichž se chce výrazně odstřihnout nebo když zásadně mění svoje fungování a místo aut by začala vyrábět třeba šicí stroje. Ale pokud jde o úspěšnou a fungující značku, tak mi to přjde jako neúcta k tradici. Obdobným příkladem je třeba Lufthansa - jejich žluté logo a celkové zbarvení letadel bylo originální a dalo se rozpoznat i na velkou vzdálenost, navíc mělo i četná designérská ocenění. A oni teď vydávají stamiliony na to, aby měly modrý ocasy stejně jako polovina všech dalších aerolinek.
https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/03 ... -identitu/